woensdag 2 januari 2008

Card art Guerst Designer


Ik ben zooooooo blij te melden dat ik ben uitgenodigd om guest designer voor Card Art te zijn!
Wat een super manier om 2008 te beginen!!!!
Carmen en Inge , onwijs bedankt voor deze eer en kans, ik ga mijn best doen om mooie creaties te bedenken, zoals iedereen gewend is bij Card Art !
Hierbij een card over een paar belangrijke dingen dat ik niet wil vergeten in 2008. Deze is gekleurd met copic markers, en hier heb ik gewoon SEI papier (winter lijn) gebruikt, met bazzilll , ribbon, knopjes, scrappers floss en glitters bij.

(I am so pleased and honored to say that I have been invited for guest designer for Card Art!
What a great way to start 2008, isn’t it?!
Carmen and Inge, thank you so much for this chance, it’s an honor for me to be able to work with your DT, and I will do my best to make nice things, just like everyone is used to see at the Card Art Gallery!
Here is a card which represents some of the things I want to follow throughout 2008. I have colored it with Copic markers, and I used some random scrapbook supplies and embellishments.)

10 opmerkingen:

Christa zei

Welkom Patricia bij ons gezellige team!!
Je kaartje is geweldig ... oh ja, nog een super 2008 met veel creativiteit!!
Zal gelijk je blog ff toevoegen!

wbg zei

Gefeliciterd gast designer!!!
Laat ons maar lekker genieten van je creaties!!

Monique zei

He Patricia, wist niet dat jij ook een blog had, kwam je bij toeval tegen!! Wat leuk dat je gastdesigner bent bij card-art, laat maar veel leuke kaartjes zien, ben er dol op! Miischien wel weer een nieuwe verslaving?haha
Ik zet je blog bij mijn favorieten, kom regelmatig langs hoor!!

Anoniem zei

Hee Patricia, wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt! Gaaf idee zo je goede voornemens voor 2008 aan de rand van de kaart te zetten, toppie:)))

XO, Inge

Unknown zei

Hi Patricia, ik wist helemaal niet dat je een blog had wat leuk!!!
Wat gaaf voor je dat je gastdesigner bent bij Card-art gefeliciteerd!!!
en oja de beste wensen voor 2008!!!

Anoniem zei

Patricia gefeliciteerd en wat ontzettend leuk dat je gast designer mag zijn!!
Veel plezier!!

Anoniem zei

Oooh PP wat gaaf voor je, wist niet eens dat jij een blog had, super ziet het er allemaal uit en die kaarten om te smullen, Gefeliciteerd met je Gast desigersschap

diana68 zei

Hoi Patricia, welkom bij ons gezellige DT....je kaartje is enig!! en ik wens jou een heel goed en creatief 2008 :o)

Angelique zei

Hoi Patries, wat een leuke kaartjes.. en wat gaaf dat je gast-designer bent. Heb je dik verdiend!!!

Moon Hulsman zei

Hoi Patricia Welkom bij ons gezellige DT Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg En de stempel vind ik ook zo mooi gekleurd
De allerbest wensen en veel liefs voor 2008
Ik zal je ook even toevoegen op mijn blogje
Liefs Moon